Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

v 15

Publicerad 2013-04-08 07:48:26 i Allmänt

Hoj Hoj!
Hoppas alla har haft ett riktigt skönt Påsklov.
Bergebospåren håller ännu. Enligt spårrapporten på nätet står det:

"Bergebo, Borlänge kommun, Dalarnas län
2013-04-05 kl 19:00, rapporterat av Arenan Igeltjärnsvägen + 2 Km el spår ny preparerat för skate och klassiskt fredag kväll.
Även myrspåret nyspårat dock ca 5 m barmark vid saxbacken"

Jag tycker att vi kör som v. 13, dvs individuellt val:
Alt 1: Skidor Bergebo/Skräddarbacken (fri stil)
Alt 2: Löpning ute och styrka i pingisrummet.

Kom ihåg att pricka av er hos mig vad ni väljer, så ni får närvaro.

Jag funderara även om vi ska lägga in ett eller två Friskis & Svettispass snart. Finns ett sk Cirkelfys pass på onsdagar kl 16.16.55. Jag vill att ni fundera på det, så kan jag kolla intresset nästa gång vi ses. Om jag inte mins fel kostar det ca 40-45 kr per person.

//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela