Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

v 20, 3 VAL

Publicerad 2013-05-13 10:21:42 i Allmänt

Hej elever!

Som det ser ut kommer jag på onsdag att vara med killarna i åk 5 & 6 till Avesta för att spela slutspel i Skol DM fotboll.
Jag kommer hem ca kl 15, kan bli lite sent!

Onsdagen blir ett individuellt val:

1: Rullskidor alt cykling, ni bestämmer själva vilka vägar som är bäst anpassade. Kom ihåg hjälmen!

2: Egen valfri löpning + egen styrka

3: Orientering i Bergebo: Få en karta av Fanny, utanför matsalens entredörr och springa en av kartorna som Veteran-OL har haft i Bergebo. Märklapparna sitter kvar efter deras tävlingar. Kartan kan även hämtas måndag eller tisdag vid Fannys idrottsrum!

Kom ihåg att ni måste ta närvaro hos mig. Jag står vid matsalens entredörr.
Om jag blir sen, ringer jag någon av er så kommer jag så fort jag kan!

//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela