Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

Inför imorgon tisdag.

Publicerad 2011-03-07 16:01:19 i Allmänt

Idag gick rykten om fotboll imorgon, tisdag. Jag har ännu inte fått tag på Per(fotbollsläraren) och kollat vad han tycker.
Gör så här:
Ta på er innekläder under och kläder över så att ni kan vara ute om det blir det pass jag tänkt från början. Ta med både uteskor(gärna med dubb)  och inneskor.
Meddelar igen om jag hör något mer.
Ses imorgon.
/Catharina

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2011-03-07 21:36:41

hej jag har varit sjuk och känner mig fortfarande lite krasslig så jag får se om jag deltar i morgon.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela