Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

Fredag + vecka 39 & 40

Publicerad 2011-09-22 11:30:56 i Allmänt

Imorgon ska vi lägga banor inför orienteringsdagen den 6 Oktober.

Jag kommer dela in alla i grupper där vi ska hjälpas åt att lägga bra banor i nivå G, VG och MVG.

Så ni behöver inte vara ombytta imorgon fredag.

Vecka 39:

Måndag:
Rullskidorientering. Ni väljer själva om ni åker klassiskt eller skejt. Jag fixar bana.

Onsdag: Ingen profil. Utvecklingssamtalsdag.

Fredag:  Rullskidorientering. Ni väljer själva om ni åker klassiskt eller skejt. Jag fixar bana.

Vecka 40:

Måndag:  Ni väljer själva: Orientering eller Rullskidor.

Onsdag: Ni samlas som vanligt och sätter ut kontrollerna till orienteringsdagen. 8:orna har gjort G VG och MVG bana. Jag kommer inte vara här så jag ställer in kartor och kontroller i lärarrummet. Eget ansvar.

Nils, Jesper och Viktor ansvarar för  att G banan sätts ut.
Emma, Wiktor F ni ansvarar för att bana i Ornäs sätts ut.
Jonas ansvarar för att MVG sätts ut.
Elsa, Jonna, Emilia och Elias ansvarar för att VG banan sätts ut.

7:or och 9:or ska också vara med och hjälpa till. Jonas behöver till exempel hjälp med MVG banan.

Torsdag:  Orienteringsdag

Fredag:  Orientering: Ta in kontroller.

Vi ses! //Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela