Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

Skol SM Orientering

Publicerad 2011-09-05 10:33:03 i Allmänt

24-25 september arrangeras Skol SM i Orientering i Sundsvall för 8:or och 9:or.

Är ni intresserade läs mer genom att klicka HÄR

Sista anmälan är den 13 september men jag tar upp intresseanmälan redan nu på onsdag.

Hör med era föräldrar om det finns intresse att följa med och skjutsa.

Logikostnad och bokning av boende står ni för själva. Skolan står för anmälningsavgift och bensinpengar.

Jag springer Lidingöloppet så jag har inte möjlighet att följa med er.

Hälsningar Emma.




 

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2011-09-05 19:45:44

eftersom jag åker på usm på onsdag så skriver jag här att jag vill vara med! :)

Postat av: elsa andersson, 8c

Publicerad 2011-09-06 11:55:11

Jag vill vara med! :-D

Men jag kar kollat lite samt pratat med catharina asph, och kom fram till att logi, mat, etc. bokas i samband med anmälan :)

Länk till information om bokning av logi i samband med anmälan finns här: http://www8.idrottonline.se/SundsvallsOK-Orientering/Foreningen/Arbetsrum/Skol-SM2011/DiscoLogiochmat/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela