Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

Skol SM info

Publicerad 2012-10-16 21:27:09 i Allmänt

Hej Skol SM elever!

Jag har pratat med rektorerna angående Skol SM i orientering. Rektorerna har beslutat att skolan inte kommer att betala någon mat under helgens tävlingar. Därför måse ni ta med egen mat, tyvärr.
Då Borlänge kommun och då samtliga grundskolor i Borlänge spar mycket pengar just nu, får heller jag ingen kompensation eller ersättning för att vara vuxenstöd under helgen som kommer. Därför kommer skolan inte att tillåta att någon lärare är med och stöttar:( Isf är det frivilligt, utan någon kompensation/ersättning.

Jag tror och vet att ni är så pass erfarna och duktiga i detta, så jag ser ingen svårighet att ni kommer att fixa detta själva.

Tyvärr kan jag inte göra något åt vad mina rektorer beslutar. Hoppas ni har förståelse....

Ring eller fråga mig om ni undrar något

/Fanny 070 441 31 86

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela