Idrottsprofilen Domnarvsskolan

Orientering och längdskidor för högstadiets elever

Skol DM Orientering MEDLEMSKAP

Publicerad 2012-09-10 20:34:51 i Allmänt

Hej igen!
Kul att se att ni jobbade så bra vid styrkepasset i Domnarsvallen:)
Lite information angående Skol-DM i orientering 2012.

För att ni som elever ska få vara med i Skol-DM, vill Svenska skolidrottsförbundet att varje elever betalar in ett medlemskap hos dem. Jag tillsammans med Skol IF har bestämt att medlemskapet kostar 5kr/elev. Den summan betalar ni in till mig så skriver jag upp att ni är medlemmar i SSF. Det innebär att ni får vara med på allt som Skol IF arrangerar detta läsår samt får en försäkring om något skulle hända. Fråga mig (Fanny) om ni undrar över något!

Betala ert medlemskap dvs. 5 kr till mig nu på onsdag, så får vi det överstökat:)

Tills dess...Må Bäst

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Profillärare OL/Skidor på Domnarvets skola.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela